3 Ekim 2017 Salı

AKSM'DE ÇOCUKLARLA MANDALA ÇİZDİK


Bugün sergimiz çok daha canlıydı çok daha neşeliydi....küçükçekmece belediyesinin katkılarıyla kartaltepe ilköğretim okulu 6. sınıf öğrencileri srgimizi gezdiler ve onlarla birlikte mandala çizdik.. o kadar eşsizdi ki ortaya çıkan mandalalar ve o kadar eşsiz bir deneyimdi ki benim için de anlatamam...
Küçük Ardanın gelip mandalasını gosterip "ben ne çizdim biliyormusunuz; öfkelerim, kızgınlıklarım var içinde bu şimşek gibi olan şekiller onları anlatıyor " dedi bundan sonra mutlulukların içinde çizermisin dedim tamam dedi.
çocuklar dünyanın en guzel şeyleri ve onların o müthiş dünyalarının hep rengarenk hep, sevgi dolu hep, mutluluk dolu olmasını diliyorum...hep çocuk kalınmıyor malesef ancak o saflığı hiç yitirmemek dileğiyle..nerelere saklandıysa bulup çıkartalım...
tesekkürler çocuklar dünyamı renklendirdiniz...






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder